כסא למחשב – חייבים לבחור נכון


את המחשב האישי אנו מוצאים בכל בית כמעט וכך גם כמעט בכל בית עסק – משרד, חנות וכדומה. על כן, כסא למחשב הפך לפריט ריהוט חיוני ביותר. אותו סוג של כיסא עשוי לשמש את ילדי בית הספר היסודי, את תלמידי התיכון, מנהלים ופקידים במשרדים. מכיוון שיש בנמצא כל כך הרבה סוגים של כסאות ממין זה, כדאי להכיר את חשיבות הבחירה הנכונה.  


כסא למחשב ששומר לכם על הבריאות 

כסא למחשב בצבע אדום שחור ארגונומיקשה למצוא ריהוט משרדי אחר שיש לו השפעה כל כך גדולה על הבריאות שלנו. מדוע? מכיוון שכל מי שמשתמש במחשב מבלה לעתים במשך שעות בישיבה, הכיסא הבלתי מתאים יביא עימו השלכות בריאותיות רציניות. מי שלא ישכיל למצוא כסא למחשב שיתאים באופן מדויק למי שצפוי להשתמש בו יגלה עד מהרה תופעות כואבות. 

כיסא שלא נבחר כהלכה יביא עימו כאבי גב וצוואר תפוס. עם הזמן, עשוי כאב הגב להפוך לכרוני. גם בעיות בזרימת הדם יכולות להיווצר כתוצאה מישיבה ממושכת מול המחשב, על כיסא מחשב בלתי מתאים. איזה מין כיסא יוכל לשמור לכם על הבריאות? הכלל הראשון – בחרו דגם המצויד במשענת תומכת לגב. משענת כזאת מאפשרת לתת מנוחה לשרירים ומונעת כיפוף וישיבה לא נכונה. 

ניתן בהחלט לשקול בחירה בדגם המצויד במשענות גם לידיים, דבר המסייע בשעת הקלדת מסמכים ארוכים. יש לשים לב כי כיסאות איכותיים יהיו מצוידים במנגנון כוונון, כך שניתן להתאים אותם לגובהו של היושב. אל תתעצלו – כוונו את הגובה וגם את ההטיה של המשענת וקבלו נוחות מקסימלית. 


גם הנראות חשובה

כאשר בוחרים את הכיסא על מנת שישמש מנהל או עובד המקבל לקוחות במשרד, כדאי לתת מקום גם לשיקולים נוספים. בחירת כסאות למשרד תישען על חזות ואסתטיקה, לצד נוחות ומבנה בריאותי. חזותו הכיסא וגם נוחות הישיבה יושפעו מסוג הריפוד, שאמור לתת תמיכה לגו ולישבן. כיסא נאה, בעל ריפוד יפה יתאים למשרד הייצוגי. כסא למחשב שנראה מיושן ובלוי – כדאי להחליף שכן הוא יהיה בדרך כלל יהיה פחות נוח לישיבה ובהחלט לא יתאים כאשר רוצים שהמשרד ייראה יפה ומטופח. 

תגובות

רשומות פופולריות