האדם המודרני יושב הרבה, אבל לא לגמרי מודע להשלכות של זה. ישיבה ממושכת בצורה לא נכונה עלולה לפגוע בבריאות שלנו, אך על ידי בחירת כיסאות איכותיים תוכלו להמשיך לשבת ולשמור על הבריאות. המומחים של גבאי ריהוט משרדי נותנים לכם את כל המידע שאתם צריכים על כסאות משרדיים.

כסא משרדי שחור מדגם אופירה

על חשיבות הריהוט במשרד 

לריהוט ישנה חשיבות מכרעת על אופי המשרד. הריהוט הוא הדבר הראשון אותו פוגשים הנכנסים למשרד, והוא משפיע על הרגשתם של הלקוחות ושל העובדים. ריהוט יפה ומרשים ישרה אווירה נוחה ומכובדת ויגרום ללקוחות תחושת התפעלות. כשם שישנה חשיבות רבה לבחירת שולחנות משרדיים מרשימים כך יש חשיבות לבחירת הכיסאות. בנוסף לדגש על עיצובו היפה של הכיסא יש חשיבות רבה גם לנוחותו. על ידי שימוש בכיסאות נוחים, העובדים יוכלו לשבת במשך זמן רב יותר, וכך תעלה תפוקת העבודה שלהם. 

על שימוש כסאות במשרד?

כסאות משרדיים הם כיסאות המותאמים במיוחד לישיבה ממושכת מול שולחן משרדי. בסיסו של כיסא משרדי בדרך כלל עשוי משילוב של פלסטיק ומתכת. הכיסא מונח על גלגלים המאפשרים ליושב בו ניידות בתוך החדר. ריפוד הכיסא יהיה עשוי מחומר רך יותר כמו עור, עור סינתטי או בד. ישנן פונקציות שונות הקיימות בכיסאות. הפונקציה הבסיסית היא היכולת לשלוט בגובה הכיסא, ולהתאים את שיפוע המושב. פונקציות נוספות הן אפשרות לסיבוב של הכיסא, שינוי גובה הגב, הגבהת והנמכת משענות הידיים ועוד. הכלל הוא שככל שהכיסא כולל פונקציות רבות יותר הוא טוב ואיכותי יותר.

בחירת הכיסא 

כדי לבחור את הכיסא שמתאים לכם עליכם לבחון תחילה מהם הצרכים שלכם וכמה כסף תרצו להשקיע. דעו כי ככל שתשקיעו כסף רב יותר, תקבלו כיסא בעל פונקציות רבות יותר, שיחזיק מעמד לאורך שנים רבות יותר. עליכם לדעת כי קיימים סוגים שונים של כסאות, כך תוכלו לבחור את הכיסא שמתאים לכם. 

התאמת הכיסא לישיבה

כדי שהכיסא שקניתם יהיה יעיל באמת יש צורך לכוון אותו בצורה טובה. ללא התאמה הכיסא לא יהיה נוח וההשקעה שלכם תרד לטמיון. הכלל הראשי להתאמת כסאות משרדיים הוא להזיז את הידיות עד שמוצאים את הזווית האופטימלית בשבילכם. בנוסף, עליכם להקפיד שכפות הרגליים שלכם מגיעות לרצפה, ושנוצרת זווית ישרה בברך. 

תגובות

רשומות פופולריות